Brunch & Strøget

Har haft en jättemysig dag!
Började med att jag och Jonathan steg upp och fixade tavlorna, så nu hänger det två tavlor i vår lägenhet:
Oasis och The Who...allt som behövs :)
Efter det kom Therese och Peter. Vi vandrade ner till brunch-stället och fick gooood brunch!! Mmmmm!
Efter det gick jag och Jonathan vidare till strøget för lite shopping! Hittade en hel del fint som jag visar bilder på imorn!
Efte det då...jo...hem och PACKA!
Vi ska nämligen på i Jonathans föräldrars lägenhet i tre veckor...dem är på semester och vi ska passa deras katt, Jack :)

Har precis käkat och snart ska vi se film på tv...dansk tv3 visar Must Love Dogs som jag faktiskt hyrde när jag var i Australien...skitmysig bara-vara-film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0