DEN PERFEKTA DAGEN!

Har nyss kommit hem, varit ute sedan kl 12.
Tog metron till Nørreport där jag mötte Gritt. Vi hade MASSOR att snacka om!
Gick till Sneaky Fox där jag skulle hämta mina strumpbyxor. Hon sa att de kostade 149 dkk/st, då sa jag att jag hittat de för 75kr/st i Sverige (www.kii.se) och då var hon så söt (svensk tjej) och sa att jag kunde få se för rea-erbjudandet som de hade i butiken på utvalda strumpbyxor - 50 dkk/st eller 3 par för 100 dkk!! WOW! Så jag tog ett par svarta också och fick 3 par för 100 dkk! FYND! Fyndade även en jäkla massa på H&M! Har inte kamerasladden med så ni får se på måndag ;)

Efter det satte vi oss på ett cafe och drack skitgoda smoothies! Efter det shoppade vi vidare och se åkte vi till hamnen och satt där i några timmar och snackade skit. Har varit den perfekta dagen!!
Precis så som man vill spendera sin lediga dag!
LOVELY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0