Ful?

Har precis vandrat runt på Strøget och alla sidogatorna...utan att shoppa någonting...ALLS!
Eller jo...ett par helt vanliga svarta strumpbyxor från H&M och ett bälte som var på -70% så sammanlagt blev det hela 88 dkk. Skulle ju ha köpta de där skitcoola strumpbyxorna från Sneaky Fox som jag bloggat om. Var inne i butiken, men icke. De hade bara ett par kvar i butiken - de lila med röda hjärtan...inte min smak.
Hon skulle i alla fall ringa till leverantören och ringa till mig igen då hon tror (hoppas hoppas) att de finns på lager!!!

Angående rubriken då - har haft en riktig bad hairday idag!!! HATAR DET! Man känner sig så ful och allt man provar sitter som skit och ser jättedumt ut på en!!!! Nu när jag kommit hem och tänker på allt jag provat så var det riktigt jäkla snygga kläder, men som bara såg skitfult ut då jag har en riktigt dålig dag!
Konstigt egentligen, men tur ändå...har inte riktigt råd med shopping just nu så det kanske var meningen ;)
Ska i alla fall ge mig ut på ett nytt försök nästa vecka igen!

Har ni någonsin sånna dagar? Dagar då man bara vill gömma sig för omvärlden? Dagar då man känner sig skitful?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0