Jag Ska Se Aqua :)



I
morn blir en mysig och spännande dag!
Först blir det brunch med The BikBok Gang och efter det ska några av oss vidare till Grøn Koncert!!!
Vem spelar??? Jo...The One And Only: AQUA!!!!! HAHA! Lyssnar inte på dem, men fasen så skoj att se dem uppträda ändå! Den chansen måste man ju ta ;)
Nik Og Jay
spelar också. Ni vet...danskarna med texterna!

Lad mig se dig gå frem og tilbage
Fra side til side
Lad mig se dig gå op og ned
Kom nu, bliv ved
Lad mig se lidt sved på din krop
Baby, lad være at stop'
Temperaturen stiger
For vi': Hot, hot, hot, hot, hot

Ja...hrmpf! Men kul ska det bli! Jag glæder mig! Så meget! Det blir' skide fedt man!!! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0