Låtar Som Väcker Mina Känslor...

Det finns låtar som får dig att rysa, drömma dig bort, gråta, skratta, smila, känna rädsla...allt!
Jag känner mycket när jag hör musik, men jag har mina låtar som får mig att känna det där lilla extra!!
Här har ni mina mest känsloframkallande låtar...enjoy!

Denna gråter jag till:

Sufjan Stevens - For The Widows In Paradise, For The Fatherless In Ypsilanti


Denna får jag skrattanfall till:

Lee Dorsey - Ya Ya (Tilina, you know what i'm talking about!!)


Denna ryser jag till:

Jeff Buckley - Hallelujah


Denna drömmer jag mig bort till:

The Killers - When You Where Young


Denna smilar jag till:

Sugarplum Fairy - She


Denna får mig att känna rädsla:

Celine Dion - My heart Will Go On


Vad får mig att känna ALLT????
OASIS!!!

Kommentarer
Postat av: Tilina

YAYA!! Iiiih, jag saknar dig nu. =) Kom hem snart så ska vi sjunga ya ya ya ya all day and night long. PUSS!

2008-07-24 @ 20:33:14
URL: http://tilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0