Musiktips Från Er

Som ni säkert alla vet så ÄLSKAR jag MUSIK!!!! Det är mitt liv!
Jag älskar känslan man får av en riktigt jäkla bra konsert, även en riktigt dålig också faktiskt, älskar festival-livet, älskar att vända mig till musiken som alltid finns där, älskar att kolla igenom min skivsamling, älskar att köpa nya skivor och jag älskar att upptäcka ny musik!!!
Fick ett tips av en läsare om ett band som heter The Script och som även spelar på Liseberg den 22 augusti.
bandet kommer från Irland och består av tre bandmedlemmar.
Skitkul med tips från er läsare så snälla...ceep 'em coming!!!

The Script - The Man Who Can't Be Moved


The Script - We Cry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0