Tjohoo, Tidaholm!!

Befinner mig i vacka och totalt mysiga Tidaholm just nu. Därför jag inte skriver så mycket.
Vad händer i Tidaholm då? Cykeltävling - U6.
En cykeltävling som håller på 6 dagar i rad...väldigt underhållande och skitfint väder idag!
Dessutom körde Tilina helt fantastiskt idag!!!!
Kommer ihåg när jag tävlade här...hade skitkul och saknar det faktiskt enormt mycket...

Idag besökte jag och Jonathan Haga Kiosken och Video Gottis...fd Totte Gott och Tida Gott.
Jag kommer alltid säga Tida Gott!!! Video Gottis...COME ON!!! Där finns i alla fall skitmycket gott godis!
Haga Kiosken...VÄRLDENS STÖRSTA, GODASTE OCH BILLIGASTE GLASS!!!!
Har tagit en massa fina bilder som jag lägger upp här sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0