Trosa Med Blod!

Läcker rubrik va!! Inte?? Hmm...kan jag inte förstå ;)
Nu ska ni få höra om min hemska upplevelse på arbete idag!
Står som vanligt och hänger in kläder på väggen...står i min egen lilla värld och lallar lite för mig själv.
Då...helt plötsligt ser jag något skumt på golvet. Tittar lite närmre och jo.....AAAAAHHHHH!!!!
Kallar på Marie och ber henne titta. Hon kollar, skriker och springer därifrån!!!!
Där ligger...håll i er nu...ETT PAR STRINGTROSOR PÅ GOLVET...MED BLOD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Trodde att jag skulle spy! Bogstavligt talat!
Vem faan är så jävla äcklig?!?!?! âckliga människa!!! Blir så arg!!!
Marie tog sopborsten och sopade upp skitet med stängda ögon...hemsk upplevelse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0