Little Miss Sunshine!

Så känner jag mig idag...som Little Miss Sunshine!
Allt bata flyter på just nu känns det som. Har dock fortfarande stunder då allt känns skitjobbigt, men egentligen har jag det bra. Jag går på konserter, har lärt känna världens roligaste människor, haha och har världens underbaraste vänner!
Nasty-Nat speciellt! Hon är bara en toppentjej! Alltid så söt och underbar! Blir alltid glad i hennes sällskap och skrattar alltid så jag gråter, hahah! Vet inte vad jag ska säga...Jag älskar dig, vännen!

Känner ni ibland att allt bara går vägen? Ni går och smilar för er själva? En sådan dag har jag haft idag :)
Det är en underbar känsla! Älskar speciellt den här payback time-känslan, hehe! Den är skön som tusan!
Måste nog vara den skönaste känslan faktiskt ;) Förutom känslan då man är nykär förstås!!!

Nä, dax att krypa ner under täcket med Vecko Revyn & Bild!
Imorn blir det tåget till Köpenhamn och stannar där tills på lördag :)
Ska nämligen se The Fratellis på fredag och efterfesta med Sha La Las, wohoo!
Take care and ROCK ON!

169919-168

Kommentarer
Postat av: Nathalie

hej älsklingen..så fint du har skrivit om mig.Du är för sööööt. Jag är så lycklig som har dig som vän. Vill inte veta vad jag skulle gjort utan dig. Så tråkigt allt hade varit! You + Me forever! Längtar tills Aus... Puss, Nattis

2007-04-12 @ 20:55:28
URL: http://www.lachica,sprayblog.se
Postat av: Nathalie

hej älsklingen..så fint du har skrivit om mig.Du är för sööööt. Jag är så lycklig som har dig som vän. Vill inte veta vad jag skulle gjort utan dig. Så tråkigt allt hade varit! You + Me forever! Längtar tills Aus... Puss, Nattis

2007-04-12 @ 20:56:39
URL: http://www.lachica,sprayblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0