Loppen, Christiania...ROCK ON!

Ujujuj...what a night! Jag & Nasty hade en heldag, slappade, fikade & shoppade...myspys :)
Sen stack vi hem till henne för att göra oss riktigt fina(re) inför kvällen.
Hade gått om tid, men det blir ändå alltid så att man stressar i slutändan...why!
Vi fick iaf ner en flaska vin & Josse kom lite senare käkandes på en baguett som hon käkade alldeles för snabbt, vilket ledde till magont, vilket i sin tur ledde till -"Åh, jag vet inte om jag ska med..."
WHAT?!?! Get your ass togheter girl! Jag lyckades övertala det lilla livet, yeah!
Så vi satte oss på tåget och for iväg till Loppen där vi skulle se Factory45. Egentligen var det Mountain Goats som var "The happening", men dem verkade tråkiga, haha. Stötte på Lasse från Sha La Las som bjöd med oss till V.I.P-rummet....ååhhh, hehe! Där satt hela factory45-gänget + en hel del andra. Hade grymt skoj!! Efter lite snack och sjungande där så blev vi "utkastade" för att lämna plats till Mountain Goats. Vi satte oss utanför i korridoren och fortsatte som vanligt när vi efter en stund fick komma in igen. Senare bestämde vi oss för att gå vidare...eller ja...vi visste inte riktigt var vi skulle utan hakade bara på ;) Bra blev det i all fall!
Ska lätt till Loppen igen med Nasty & Josse...I like!
Ungefär såhär såg kvällen ut:

169919-160
Rock On backstage, hehe!
169919-159
Sha La Lasse & Jag ;)
169919-158
Backstage-vägg...cool!
169919-157
Eeehh...what!? Freaks!
169919-156
Mina heta babes! Love you ♥
169919-155
The Gang!!! Jag, Nasty & Josse...always and forever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0