Rock ´N´ Roll Lifestyle!

Jag vill leva det jäkla livet!!! Känns som att jag gör det lite redan, hehe, men ändå!
Bara vara, alla bekymmer känns som bortblåsta, du bara lever livet varje dag och behöver inte ha tanken "varför gjorde jag inte det medans jag var ung!". Den tanken vill jag aldrig någonsin ha!
Jag känner bara att jag vill resa, träffa en jäkla massa nya människor, festa, gå på konserter...jag vill leva det rockiga livet! Visst har alla problem, men för ett litet tag kan man glömma allt det där.
Kan inte alla bara leva efter mottot: Rock On In The Free World!
Visst måste man ha ett jobb och tjäna pengar, men ta inte ut dig så att du inte orkar göra något annat!
Seriös kan man vara i sina äldre dar...nu är man ung och frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0