The Rakes, skitcoola!

Så jäkla bra det var! Frontmannen är så jäkla cool på scen! Hans dans..OH MY ;) ;)
Skitcoola verkligen! Det var lite synd bara att ljudet var så dåligt :(, men ack så grymt ändå!
Så sött att dem hade 2 dinosaurier som maskotar på scen!
Bäst var Retreat och We Dance Together. Lägger upp videos på youtube senare.
Haha...hamnade brevid ett killgäng på 17 going on 18 som började snacka skitmycket med mig och Nasty, hehe.
Speciellt en som var jäkligt full! En av killarna liknade en fulare version av Alex Turner, han och en annan skulle gå iväg ett tag. Jag satt och snackade med Nasty då jag helt plötsligt känner en hand på mitt lår...det var han, haha!
han frågade om jag kunde passa deras platser medans dem gick iväg...jaja....såklart sa jag.
Det roliga var att hela deras kompisgäng stod ju precis brevid, hahaha! Han ville väl bara skapa lite kontakt...nice try!! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0