A Day In Copenhagen!

Är hemma från underbara Köpenhamn nu...saknar det redan :(
Åkte till Jonathan i söndags efter jobb. Han kom och hämtade mig sen tog vi metron hem till honom där han hade lagat middag till oss. Kyckling och lax som jag älskar!! En riktigt duktig kock måste jag säga ;)
Efter att vi käkat så tog vi fram godiset (från Sverige, Nöjesmagasinet såklart) och såg film, En Natt På Muséet med bl.a Ben Stiller. Såg inte hela eftersom jag somnade, surprise!! Men sen när jag skulle upp och borsta tänderna så blev jag helt pigg! Jonathan var dock väldigt trött, men jag väckte honom gång på gång och hoppade i sängen och allt möjligt för att irritera honom och det fungerade ;)
Dagen efter var vi riktigt aktiva!!! Vi var faktiskt ute från 10.30 till 21.30!!! Det är länge! Hade världens underbaraste dag! Det var så varmt och skönt och hela dagen vara bara perfekt! Ska jobba 8 dagar i streck nu så det var en perfekt avslappningsdag. Senare på kvällen mötte vi Jonathans  far som bjöd på middag och kaffe. Det var riktigt trevligt. Efter det hyrde vi ännu en film, Songs And Lyrics med Drew Barrymore och Hugh Grant, eller  Huge som jag säger eftersom jag inte kan uttala hans namn, hehe. Vi såg inte färdigt den heller eftersom vi somnade båda två, men däremot såg vi resten imorse innan jag skulle iväg till jobb.

Här kommer lite bilder från vår fantastiska dag ♥

image419

image423

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0