Alex Turner - Sexy Sounds!

Lyssnar alltid på Arctic Monkeys nya album, Favourite Worst Nightmare, på väg till jobb och har hittat några textrader där Alex Turner låter riktigt jäkla sexig! Hans röst är verkligen....mmm, men dessa stycken jag har hittat...där låter han som något jag aldrig hört förr! När ni lyssnar på skivan så lägg märke till det här:

The Bad Thing -
lyssna där han sjunger: She's talking but I'm not entirely sure
och: Said really love it's fine

Old Yellow Brics -
där ska ni höra efter där han sjunger: Looked so miffed

Älskar verkligen denna bilden!

Kommentarer
Postat av: Eli

Å, ja men jag menar det! fasen va han kan låta sexig : -) Turner, turner...

2007-08-06 @ 15:54:09
Postat av: Elin

Hejsan, undrar om du vet vart man kan få tag på biljetter till Maroon5 och om du vet om The Killers kommer ha några framtida spelningar i sverige eller i något av våra grannländer? Annars har du en väldigt bra blogg.
Kram

2007-08-07 @ 11:51:05
Postat av: Tille

Elin: Hey! Kolla www.billetlugen.dk och sök på Maroon 5. Där hittar du biljetterna :) Skynda skynda! Har inte hört något om att The Killers ska spela i närheten inom snar framtid, men jag hoppas verkligen! Kul att vi lyssnar på samma musik :) Skriver här i min blogg så fort jag får veta något. Tack för att du gillar min blogg! Kommentarer som dina får mig att vilja blogga mer & mer ;)

2007-08-07 @ 22:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0