Alla Artister/Band Som Jag Har Sett!

Tänkte lista alla artister/band som jag har sett då jag helt plötsligt kom att tänka på alla konserter osv jag varit på...fick faktiskt en chock!!! Jag har sett så otroligt mycket! Se själva:

Mando Diao (3 ggr)
Oasis (2ggr)
Kaiser Chiefs
Razorlight
The Kooks
The Killers (3 ggr)
Keane
Panic! At The Disco
Arctic Monkeys (4 ggr)
The Strokes
Franz Ferdinand
Death Cab For Cutie (2ggr)
Bob Dylan
Josh Rouse
Cold War Kids
Black Rebel Motorcycle Club
The Rakes
The Bravery
The Fashion
Veto
Jamie Cullum
Dune'
Queens Of The Stone Age
The Ark
The Who
Red Hit Chili Peppers
Tegan And Sara
Klaxons
Arcade Fire
The Sounds
Jet
Snoop
Pharell
Outlandish
Green Day
Jimmy Eat World
Fall Out Boy
My Chemical Romance
Sugarplum Fairy
Molotov Jive
The Kooks
The Fratellis
Kanye West
Guns 'N' Roses

Det var nog det hela! Gosh! Förstår inte hur jag har hunit med allt!
Vad har jag framför mig nu då? Jo:

Kaiser Chiefs (igen)
The Perishers
Adam Green
The Fashion (igen)
Mika
Maroon 5
Cold War Kids (igen)

Och alla dessa konserter innan årets slut! Ja...JAG ÄLSKAR KONSERTER!
Jag älskar känslan, den underbara kicken man får! Jag ska aldrig sluta gå på konserter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0