Brunch!

Idag käkade jag brunch med lillasyster Tilina och mitt ex AJ (vi är alltså vänner om någon nu tycker att det verkar lite märkligt ;)). Tilina och jag stack till AG's (som snart blir City Gross, buhuu!) för att handla lite.
I affären hamnade jag såklart i godisavdelningen...gaaahhh! Farligt!
Se vad man kan hitta där:
image446

I'm a candy-freak!!

Det blev lite smågodis, men bara liiite ;)
Väl hemma hos AJ så dukade Tilina bor och jag och AJ gjorde maten. Jag fick stå för äggröran och stoltserade med att jag kan knäcka ägg med en hand, haha! Det kunde dock AJ också...han lyckades t.o.m utan att få med skalet...plötsligt var det inte lika kul längre :/
Brunchen blev super! Smakade fantastiskt! Så här såg vår dag ut:
image450
Här står jag & AJ och leker duktiga ;)


Efter det körde vi en tur till Nova...var dock inte på shoppinghumör. Har varit så trött idag.
på väg hem körde vi inom ICA Maxi och köpte glass och annat smått & gott :) och sen kollade vi på film när vi kom hem. Somnade dock en stund, men såg hela nästa film förutom 20 min i början...ups!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0