Crazy Days...

Var på sjukhuset i tisdags hela dagen med min stackars lillasyster :( Var iväg från 11-19.
Fem läkare och 4 sjuksystrar kollade henne, men ingen kan säga vad det är. Hon har så ont i nacken och har feber. Dem tror att det kan bero på ett färstingbett! Får förhoppningsvis svar imorn...
Jag hoppas verkligen att det inte är något allvarligt.
Väl hemm så kollade jag och AJ på film. Såg Wall Street, men hann inte se färdigt den för att en viss person somnade...hmm!!! :) Ska se den en annan dag.
Var på jobb igår. Jobbade tillsammans med min chef Pia och hon är helt fantastiskt, haha! Bara skrattar hela tiden och snackar med allt och alla. Sen käkar hon nötter hela tiden också :)
Skulle stänga själv igår...aaahhh! Skrev ner allt som skulle göras på en lapp. Tyckte att jag hade klarat mig fint...tills jag sätter mig på tåget och kommer på en massa som jag glömt, ajaj! Men Pia är där 9 idag och kan fixa det jag gjort fel. Får se vad hon säger idag när jag kommer...iiihhhh ;)
Trivs i alla fall riktigt bra på jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0