Franz Ferdinand...Gotta Love 'Em!

Det gör i alla fall jag! Deras texter och sound låter lite gammalt, men samtidigt nytt.
Det var verkligen en upplevelse att få se dem live på förra årets roskilde! Dem fick hela publiken med sig och bjöd verkligen på en show som gjorde det omöjligt att stå still! Har många låtar som får mig att tappa andan, men en som verkligen får mig på det bästa humöret är deras Tell Her Tonight! Den hoppas jag att ni har hört! Kolla bara in texten:

I only watched her walk but she saw it
I only heard her talk but she saw it
I only touched her lips but she saw it
I only kissed her lips but she saw it

Säger ju allt! Franz Ferdinand is the shit!

Kommentarer
Postat av: Robin

Nej tyvärr inte:(
haha.,ja det tror jag det, Härligt ju.
Jag bor i Lund. Vart bor du? Är det drygt att pendla? Hur länge har du jobbat där du jobbar nu btw?

2007-08-02 @ 17:05:47
URL: http://www.rwj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0