Gotta Love Copenhagen!

Kom hem Köpenhamn idag. Var på jobb från 9.30-16...en ganska OK vakt, men usch så tråkigt det var idag!!! Hade sålt för ca 5.000 dkk när jag gick därifrån...illa :(
Jobbade även i fredags och lördags. I fredags så kom Jonathan förbi och hämtade mig på jobb. Vi hade bestämt för länge sedan att vi skulle äta sushi, men...det var 1 timmes (!!!) väntetid!!! Är du galen!!! Vi var så hungriga så det orkade vi inte vänta på. Istället beställde vi Thai mat take away och gjorde en god fruktsallad. Sen såg Klovn, hehe!
I lördags då...då jobbade jag på Hovedbanegården från 14-19. Innan dess gjorde Jonathan världens godaste och sötaste frukost: SPONGEBOB TOAST! Mmmmm! Taste like heaven! Tillsammans med det blev det lite mer Klovn!
Sen var det dax för mig att ta till jobb. Efter jobb så hämtade Jonathan mig och nu skulle vi äntligen äta sushi!!! YES! På väg dit mötte vi hela Sha La Las vilket var trevligt :) Väl framme vid restaurangen så började det vattnas i munne på mig! Vi kunde verkligen inte bestämma oss för vad vi skulle beställa, men det slutade med en 12 bitars var :) Beställde vars en isvatten till det. Trodde att vi skulle få vatten i glas som man brukar, men istället fick vi varsin fin glasflaska med skruvkork från Norge (som vi stal med oss hem, haha)! Sen kom servitören med varsin varm handduk till oss så att vi kunde torka händerna...ungefär som på flygplan :) Kändes lite lyxigt!
Efter det vandrade vi hem och köpte lite nötter och hyrde en film! MYSPYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0