I'm Back ;)

Kom nyss hem från Köpenhamn. Har varit där sedan i fredags. Har jobbat, men även hunnit med en underbar middag med Jonathan och hans föräldrar och farmor, det var mysigt :) Vi åt trerätters-middag i Lyngby på ett riktigt fint ställe med en fin sjö utanför...riktigt romantiskt och fint. Var hemma ganska sent. Sen skulle jag upp tidigt för ännu en dag på jobb...suck!
Idag...eller ja...ikväll var jag och Nasty på födelsedagsmiddag hos söta Ida som blev 23, GRATTIS!
Det var så mysigt! Hon hade gjort värsta fina middagen med efterrätt och det hela! Det var så kul att se henne igen! Jobbade med henne på BikBok, men sen slutade jag där och Ida for hem till Norge ett tag, men är nu hemma i Köpenhamn för gott, JAAA! ;) Har även jobbat idag så är ganska trött nu. Önskar att jag hade kunnat följa med de andra ut, men då blir nog morgondagens dag på jobb inte så kul...
Vad har mer hänt...tänk tänk...JO!! ;) jag har fyndat världens finaste patchwork väska på second hand i Köpenhamn!!! Den är så fin och rymlig i brunt läder. Hittade även en grön i påsmodell som min mamma haft i sina yngre dar ;) Tack tack! Borde nog ta och sova nu...ska ju jobba imorn och sen ska jag till Jonathan efter.
Kommer nog hem på tisdag skulle jag tro. Hatar verkligen när jag inte kan blogga så mycket...det är så kul med alla nya läsare och alla fina kommentarer jag får, tack!!!

Sleep Tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0