Klänning? Jag?

Nu ska jag snart bege mig till jobb. Skulle ha haft en stängningsvakt idag, me håller personalmöte från 18-20, så det slipper jag ;) Det kommer in en tjej som sja vara i butiken medans vi andra är i personalrummet och snackar och käkar mat som vi bjud på...mmm! Efter det kommer Jonathan och hämtar mig sen ska vi hem till honom och baka, vilket påminner mig om att jag ska ta med mig en form!!! Ojoj! Det hade jag glömt om jag inte skrivit det nyss!
Banankaka blir det i alla fall, yummie!
Imorn då...då äe jag ledig, men Jonathan ska på jobb. Han slutar dock tidigt så efter det ska vi in till ströget och gå på jakt efter en klänning till mig!!! Just det! En klänning! Jag som aldrig brukar gå i klänning, men man känner sig faktiskt ganska fin och extra fin med höga skor till ;) Min kusin och hennes man fyller båda 40 år och firar därför 80 år tillsammans på lördag = måste vara fin!! Så...det blir spännande!
Som Jonathan sa: det blir roligare nu när vi faktiskt är på jakt efter något istället för att bara gå omkring och kolla som vi alltid gör annars. We're on a mission!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0