Lazy Days!

Kom nyss hem från Köpenhamn (surprise surprise!!!). Jobbade i 2h ca :) Skulle ha varit på jobb från 11-20.15, men lyckade få en annan till att ta den, yeah! Och tur var väl det...vädret har ju bara varit kanon!!!
Efter jobb kom Jonathan och hämtade mig. Vi gick till Urban Outfitters och jag fick tag på mina efterlängtade Levi's Shorts, hurray!!! Efter det käkade vi på Cafe' Norden. Deras mat är den bästa! Sen vandrade vi runt lite till och sen skulle jag hem. Igår förresten...haha! Vi gjorde en MEGASTOR skål fruktsallad som vi aldrig trodde att vi skulle klara att käka upp, men...det gjorde vi och så här blev resultatet:
image427
Mmmm...yummie!

Och det här käkade vi idag:
image428
Världens bästa!

Nu vet ni det ;)
Det var så skönt att bara gå omkring på Ströget med en massa människor och njuta av det underbart fina vädret!
Jag hoppas på lika fint väder några veckor framåt nu. Vill ju kunna använda mina nyinköpta shorts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0