Mando Diao Är Gudar!! (Och Gustaf Är Så Jäkla Sexig!)

Hur kan det bli annat än fantastiskt, imponerande, storslaget!!!! Det var lika otroligt som de andra 2 gångerna jag set dem! Jag slutar aldrig imponeras av dessa grabbar från Dalarna!
Dem går ut på scen, helt stela i ansiktet och ser lite hårda ut. Folk blir helt galna! Dem gör ingenting, men ändå äger dem scenen...den är deras. Man känner ett sånt enormt sug och man vet att det kommer bli så jäkla bra!!
Jag älskar hur Gustaf och Björn delar mikrofon...jag älskar hur Gustaf "slänger" sig framför mikrofonen precis innan han ska sjunga, jag älskar deras råa stil...deras kaxighet, deras ödmjukhet...jag älskar ALLT med MANDO DIAO! Jag skulle kunna se dem om och om igen utan att tröttna. Dem har en sån makt!
De var skitkul att de spelade en del låtar från deras andra album Hurricane Bar.
Bl.a White Wall, Clean Town och God Knows. Det var en otrolig upplevelse! MANDO DIAO ÄR GUDAR!!

Lägger upp mina bilder och videor senare!

Kommentarer
Postat av: mia

har aldirg sett dom live, men ska kanske göra det på SR i kungsträdgården imorgon. Och ännu mer längtar man efter att ha läst detta och det tidgare inlägget om dom =D

2007-08-24 @ 22:26:44
URL: http://ghettowoman.blogspot.com/
Postat av: Tilisha

mia: Tycker ABSOLUT att du ska se dem!
Do it!! Du kommer inte ångra dig!

2007-08-26 @ 17:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0