Mando Diao Ikväll! + Min Berättelse!

Missa INTE!!! Det skulle vara så dumt! Mando Diao är Sveriges bästa band och jag ryser verkligen varje gång jag lyssnar på skivorna! älskar verkligen kombinationen mellan Björns fina lena röst och Gustafs hesa skräliga! Det blir så perfekt, det blir Mando Diao!!! Älskar intensiviteten dem har på scen. Man känner ett sånt sug och man vill bara hoppa och skrika och gå helt amok!!!

Nu ska jag dela med mig av min historia med Mando Diao!

Såg ju dem på Köpenhamn på Rust i mars. Rust är ett väldigt litet ställe. Det var inte många som kände till Mando Diao i Danmark så scenen var skitliten och man stod precis vid dem...man kunde faktiskt röra dem...så nära var man. Närmare än så kommer man inte!
Efter konserten så hukar sig Gustaf på scenen gör att ta i hand med fansen osv och han tog tag i MIN hand!!! Iiiihhhh! Jag blev helt paff och SÅ glad! Han håller kvar i min hand länge länge. Sen tittar han på mig och blinkar med ena ögat...jag smälter totalt! Jag känner hur han gav mig något i handen!! En annan kille fick syn på det och skulle sluta det ifrån mig!!! Men jag var mest aggresiv av oss så jag vann! I min hand ligger då Gustafs plektrum där det står Gustaf på ena sidan och Mando Diao på andra! En lyckad kväll..v.erkligen!
http://www.lachica.sprayblog.se/upload/mando%207.jpg

Kommentarer
Postat av: Klara

Hej! jag såg att du har skrivit om cassandra rhodin och att du tycker om hennes målningar. jag tänkte höra med dig om du vet var man kan få tag i de på internet, så att man kan skriva ut de? tänkte nämnligen göra ett kollage men kan inte få tag på bilden som går att skriva ut, bilderna på hennes hemsida går inte. hälsningar klara

2007-08-23 @ 09:57:54
Postat av: Lena

Hoppas det blir bra.
Ville bara säga att jag har blivit en trogen läsare av både din och din systers blogg kepp up the good work.
Puss&kram.

2007-08-23 @ 17:26:09
Postat av: Tilisha

Lena: Tack så mycket! Det var en fantastisk upplevelse! Och tack för dina söta ord! Tack vare kommentarer som dina blir det mycket roligare att blogga!

2007-08-27 @ 00:00:43
Postat av: Tilisha

Klara: Visst är hennes målningar fantastiskt fina! Vet inte helt var man kan få tag på de, men det ska jag undersöka...lovar! Låter spännande med ett kollage! Vill gärna se resultatet sen :)

2007-08-27 @ 00:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0