Mando Diao Släpper Nytt!!

Aaaahhhh! Öppnade min mail och har fått ett mail från Mando Diao!
De släpper ett nytt album dagen efter min födelsedag...nämligen den 22/10! Albumet heter Never Seen The Light Of Day och deras första singel från skivan släpps den 24 september och heter If I Don' t Live Today, Then I Might Be Here Tomorrow. Saftig titel!!! Längtar verkligen så jäkla mycket! Tyckte inte att det var så länge sedan de släppte deras senaste Ode To Ochrasy...detta är underbart! Jag svävar på moln!
Mando Diao
Sveriges Gudar!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

jag ska fan köpa en löjligt stor affich med dom, sätta upp ovanför sängen och be varje morgon.

2007-09-01 @ 23:25:02
URL: http://lovisasblogg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0