Mannen I Mitt Liv!

Ska äntligen få se mannen i mitt liv den 11 december. Vem? Adam Levine! Oh my!! Det är ganska lustigt faktiskt...alla som jag har varit intresserad av och/ eller tycker är skitsexiga liknar honom!
Som t.ex:
Andy - One Tree Hill
Nathan - One Tree Hill
Frank Lampard  - fotbollspelare
Matthew - Muse
Gustaf Norén - Mando Diao


Originalet!
Kan ni se likheten? Sick Sick Sick!
Sen mötte jag Jonathan då som bryter detta mönster totalt!! Börjar se en mening med det. Dem jag har varit intresserad av har varit den här typiska "Levis typem" och har liknat just Adam Levine och det hela har gått åt helvete så...det är kanske en kortare blond kille som är grejen för mig...who knows! ;)
Men vet ni vad det bästa är...om jag någon gång gifter mig med Adam Levine så behöver jag inte byta efternamn! Bara lägga till ett 'e' på slutet, weee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0