Måste Bara Berätta...

THE PERISHERS KOMMER TILL LUND OCH KÖPENHAMN!!!!
Det är helt otroligt och jag är helt otroligt glad!!!! Trodde aldrig att jag skulle få se dem...om jag nu skulle få chansen så tidigast om några år, men nej...de kommer till Köpenhamn, Loppen den 10/10 och till Lund, Mejeriet den 11/10! Aaaaahhhh! LÄNGTAR!! Det är helt otroligt att ingen känner till detta fantastiska band! Hans röst...det sätter sig direkt och man blir helt salig! Detta svenska band kommer ifrån Luleå och spelas flitigt i One Tree Hill och O.C. Köp deras Let There Be Morning. Kan verkligen rekomendera den! Den är en av mina favoriter och jag blir aldrig trött på den! Spelade den flitigt på BikBok när jag jobbade där och varje gång kom kunder fram och frågade vem det var. Den är ganska svår att få tag på, men den finna på www.cdon.se.
Kolla in deras video till Sway, den får en att gråta! Den är så fin...nu ryser jag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0