ORKAR INTE MER!!!

Aaaaahhhh! Blir snart galen! Så typiskt att man ska arbeta 8 dagar i streck just denna veckan då vädret är så fint :(
Är seriöst ledsen nu...Jag får tänka PENGAR!!!
Det är bara så typiskt!! Dessutom är det ju inga kunder i butiken vilket gör mig mer depprimerad och uttråkad!
Hmmm...idag ska jag spela Mika i butiken! Då blir jag nog på bättre humör :) Hur kan man inte bli på topp av en text och låt som den här:

I could be brown
I could be blue
I could be violet sky
I could be hurtful
I could be purple
I could be anything you like
Gotta be green
Gotta be mean
Gotta be everything more
Why don't you like me?
Why don't you like me?
Why don't you walk out the door!

Mika makes my day!!

Kommentarer
Postat av: fanny

tack va snällt :) jag ska sätta mig och ringa till massa h&m butiker nu och höra med dom. bor du i malmö och har nära till h&m, om du orkar och har lust för du gärna köpa ett sånt linne till mig så ger jag dig en slant för besväret + pengar för linnet och frakt såklart :) krma

2007-08-09 @ 11:31:42
URL: http://pinkpills.blogg.se
Postat av: Jessica

hejsan jag undrar bara om du skulle kunna skriva upp alla the killers skivor? Har den senaste men är sugen på att köpa de tidigare och undrar om de är bra och vad de heter.
Tycker verkligen om din blogg annars.
Kram.

2007-08-10 @ 17:32:02
Postat av: Tilisha

Jessica: Visst är The Killers så jäkla bra!! Nu ryser jag :)
De har bara släppt ett album tidigare, Hot Fuss heter den och är den bästa enlig mig! Den innehåller alla godbitar som t.ex: Mr. Brightside, Somebody Told Me, Smile Like YOu Mean It mm.
Den reas ut nu ockå, 49 dkk i Köpenhamn iaf :)
Skynda skynda! Kan lova dig att det blir en favorit!
Tack för din söta kommentar om min blogg! Nu blev jag glad :)

2007-08-12 @ 00:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0