Osis, Men Lyckad Kaka =)

Åh, var ska jag börja! Ok, igår då...hade personalmöte som var väldigt trevligt! Alla kom vilket ydligen är väldigt ovanligt. Så kul att träffa alla. Älskar mitt jobb och personalen är underbar! Vi gick upp på ovanvåningen och satte oss vid ett bord på den italienska restaurangen där vi beställde god mat på Glitter's räkning, hehe.
Min chef Pia sa att när vi kommer på jobb så ska vi gå in på kontoret och "ta ut" den ena hjärnhalvan och lämna på bordet. Med det menar hon att vi ska vara helt utflippade i butiken och bara gå amok och ha kul!! Hon är så himla rolig och en superbra chef!!! Vi var klara med mötet vid 20.30. Vem står och väntar på mig? Jo, Jonathan ♥ Blir så glad varje gång jag ser honom! Mina Minnetonkas hade äntligen kommit och väntade hemma hos Jonathan. Tog 3 veckor att få hem dem pga att storleken faktiskt inte finns i butiken utan måste beställas från U.S.A!!! Men låt bli att skriva på hemsidan att den finns då!!! Jag skulle ha 35. Har i vanligtvis 35-36 så chansade på en 35.a som han då fick beställa hem. Dock var skorna för små! AAaaahhh!! Jag som väntat så länge! Nu ska de tillbaka och bytas ut till ett par 37. Var inne i en butik på Ströget som har skorna. Han sa att de är väldigt vanliga i storleken och att man faktiskt ska ta en storlek mindre än vad man brukar för att de töjer sig...hmm!!! Well well...besviken blev jag, men vi bakade en banankaka som blev helt perfekt!!! Började baka direkt när vi kom hem igår. Skitkul! Vi hade mjölkrig, hehe!
Jonathan hittade inte dl-mtten så vi gjorde allt med ögonmått och kakan blev så jäkla god! Hälde smält choklad ovanpå som gjorde kakan tusen gånger godare, mmm! Vi var/är så stola över oss själva!! Så...klockan 01.00 igår käkade vi kaka :) Helt plötsligt kändes det skitsamma med skorna!
Idag vandrade vi på Ströget lite på jakt efter en klänning till mig. Hittade en på H&M, men ändrade mig till en kjol som jag komme få mer användning av. Köpte även strumpbyxor. Ett par svarta ull coh ett par senapsgula. Jag är nöjd! Efter några timmar var jag och Jonathan tvugna att skiljas åt :( Han skulle öva med bandet. Jag skulle möta AJ på Nörreport och följas med honom hem. Stackaren är sjuk så nu sover han här. Jag borde också sova...jobb imorn! Sleep Tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0