Tegan And Sara igår!

Åh det var så bra!!! Mycket bättre än vad jag hade förväntat mig! Har lyssnat på lite livespelningar på youtube, men det har inte låtit så bra alltid så tänkte att det nog kommer vara detsamma, men...det lät precis som på skivan!!!!
Deras röster går inte att beskriva! Dem har inga "fina" röster utan mer rispiga, opolerade och speciella och det låter bara som INGET man hört förr! Dem har verkligen deras eget sound och stil! Dessutom är dem såååå otroligt söta mot publiken...när dem snackar så får deras röster en att tappa andan! Så mjuk, fin och len stämma och man vill bara att dem ska snacka mer och mer! Skitroliga är dem också...dem tycker att folket i Sverige är "creepy" för att alla ser så bra ut och är så långa, hihi!

Trodde att vi skulle misa allt, PANIK!! Åkte dit med Tilina, AJ och Cerdic. Fick parkera skitlångt väck. Vi gick och gick sen var vi framme vid parken, men...den är som en labourint så vi kom helt fel!!!
Vi gick och gick och tiden rann iväg! FAN! Kunde höra musiken nu och helt plötsligt fick jag en jäkla fart!
Missade 2 låtar så det var inte så farligt. Tilina och jag trängde oss fram sen och kvällen var lyckad!
Köpte mig en fin t-shirt också. Tänkte först köpa cd.n, men den kan jag köpa överallt så.

Min favoritlåt med Tegan And Sara är Walking With A Ghost och Tegan berättade något väldigt intressant om den låten. Hon började med att säga att dem nu skulle spela en låt som hon skrev när hon var i Vancouver.
Hon sa att hon ångrade att hon skrev denna låt och att det känns dumt att säga det, men hon tror inte på sakerna hon sjunger om och därför skäms hon ibland när dem uppträder med den.
Det visste jag inte...kul att veta!

Fick både den och I Know I Know I Know på film so stay in touch!

Kommentarer
Postat av: Elin

Det är Sara som har skrivit Walking With A Ghost,så det var hon som presenterade den...

2007-11-02 @ 12:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0