Tid För Jobb!

Har varit vaken ett tag nu och surfat lite. Dricker mitt te som vanligt och nu ska jag snart gå och göra mig iordning.
Jobbar till 18 idag sen blir det ju Malmö Festivalen med Nasty, wohoo!
Ska verkligen bli skitkul att få se Klaxons!
Har fixat en On-The-Go spellista på min iPod som jag har i butiken. Har blivit så jäkla trött på deras skivor nu!!!
Vad har jag på min då? Jo...bl.a: Kaiser Chiefs, Sugarplum Fairy, Factory45, Mando Diao, Klaxons, Suede, BRMC, Arctic Monkeys, Rooney och Cold War Kids.
Vad ska ni då höra med dessa artister? Jo, nämligen:

Kaiser Chiefs - Oh My God
Sugarplum Fairy - Marigold
Factory45 - Local Disco Star
Mando Diao - God Knows
Klaxons - Isle Of Her
Suede - Everything Will Flow
BRMC - Salvador
Arctic Monkeys - Old Yellow Bricks
Rooney - I'm Shakin'
Cold War Kids - Hang Me Up To Dry

Sätt igång! No time to loose!


Sweet sweet Mando Diao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0