1 Dag Kvar...

Det är helt sick så fort tiden går! Nästan skrämmmande! Man hinner ju inte med ett skit förrän 3 månader har passerat...Om 12 dagar sitter jag på ett flygplan tillsammans med Nathalie och påbörjar vår livs resa! Det kommer bli sååå spännande och jag längtar verkligen! Det kommmer bli så jäkla jobbigt att lämna alla här hemma, men jag kommer ju såklart hem igen.
Imorn är det julafton...JULAFTON!!!!! Hallå!!! Vart tog alla födelsedagar vägen?! Allt har passerat...snart börjar ett nytt år. Förhoppningsvis ett nytt skitbra år!

image969

Kommentarer
Postat av: Anonym

Imorgon är det julafton!
Hur ser din dag ut imorgon?
Själv ska jag vara med familjen och ta det lugnt.
Mvh: http://www.sjukdom.blogg.se

2007-12-23 @ 08:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0