Dagens Sämsta VS Dagens Bästa

Det här har jag aldrig gjort förr, men nu gör jag det! Dagens sämsta låt vs dagens bästa låt. Den sämsta just nu är helt klart Fergie med hennes nya Clumsy. Ibland vet jag inte vad som händer. I hennes Big Girls Don't Cry använder hon rösten på ett helt annat sätt. Där sjunger hon faktiskt ganska fint och låten är helt ok, men hennes nya är ingen hit!
Dagens bästa då...helt klart Plain White T's med deras helt fantastiskt underbara Hey There Deliah!! Jag kan inte få nog av den! Texten är nog en av världens finaste texter! Den är helt underbar! Den får gärna spelas på radion om & om & om igen!!

Dagens Sämsta:


Dagens Bästa:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0