Igår Var En Dröm!

Nu kan jag äntligen skryta med att jag har sett Maroon 5...JAG HAR SETT MAROON 5, JAG HAR SETT MAROON 5!! ;) Det var en jäkla upplevelse!!! Trodde inte att det skulle låta så bra live pga Adam Levine's röst som är ganska svår, men det lät precis som på skivan!!!! Helt otroligt!!! Dem gav verkligen allt och det var aldrig någonsin tråkigt! Tidigen gick så fort. Fattade ingenting när scenen var tom!!! Sen kom dem tillbaka såklart. FY FAN SÅ BRA DET VAR! Jag har settt många många konserter i mitt liv och detta var en av de bästa...topp 5 och då ska ni räkna med att jag sett bl.a The Killers, Oasis, Arctoc Monkeys, Mando Diao osv, så detta var verkligen en upplevelse!!! Adam Levine var lika sexig som jag hoppats på. Är helt kär :) Ska definitivt se dem igen en vacker dag...Roskilde kanske???
Dem sjöng alla de bästa låtarna, This Love, Hardet To Breath, She Will Be Loved, Wake Up Call, Won't Go Home Without You, Sunday Morning and so on. Trodde inte att Adam Levine riktigt kunde gå upp i de där höga tonerna, han håller alltid tillbaka lite kännns det som, men...på en av de sisa nummerna så gav han allt och det lät som en dröm!!!
Har filmat och fotat en hel del som kommer upp senare under dagen.

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Hej, ser att du gillar ganska mycket olika band.



Här är ett bra band från Irland.

The Script

Deras hit "We Cry" och "The man who can´t be moved" är några av tiospåriga albumet The Script ( tredje singeln släpps i höst)

Dom har tidigare samarbetat med The Neptunes och många andra. Tre snygga gillar som gör grym musik och har skrivit låtar till flera andra artister.



Dessutom så spelar The Script på Liseberg nu den 22 Augusti i sommar.



Kolla in dom, vettja :)



http://www.thescriptmusic.se

2008-07-17 @ 13:26:39
Postat av: Tilisha

Hey Gabriella!

Tack så mycket för tipset!! Ska genast spana in!

Bandet låter verkligen skitintressant och sweet att dem spelar på liseberg i sommar!!

Kom gärna med fler tips ;)

Hoppas du får en underbar dag!

Kram!

2008-07-18 @ 10:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0