Jobb Jobb Jobb x 1000!!

Jobbar verkligen skitmycket nu! Längtar till på lördag, då är jag ledig. Sen är det bara den 23,e kvar då jag jobbar från 9.30-20.15...blir en låååång och stressig dag, men sen är jag ledig fram till den 26.e och sen är det bara 9 dagar kvar tills jag åker och är borta i månader! Har blandade känslor kring den resan, men det har man väl...blir jobbigt, men samtidigt en pplevelse att bära med sig hela livet ut. Och jag kommer ju tillbaka! Även om jag nu skulle trivas skitbra i Australien så skullle jag aldrig stanna längre. Jag ska vara med min familj och pojkvän!!
Ska snart iväg till jobb...12-22.15....fy fasen!! Jobbade 10h i måndags, 8h i tisdags, 10h igår, 10h idag och 8h imorn. Det blir en del pengar, men det är så hårt. Man blir så trött av att så upp en hel jäkla dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0