Julafton 2007

Så är julafton förbi, men julen är inte över för det. 2 myspys dagar består. Idag ska jag hem till Jonathans föräldrar (tillsammans med Jonathan då såklart) och bara slappa och se film osv. Det blir trevligt. Imorn ska jag ut bland alla galna shoppingmäniskor tillsammans med mamma. Jag hoppas på att kunna fynda några klänningar till min resa...äger kanske...2 :/ Hade i alla fall en helt fantastisk underbar julafton! Firade tillsammans med familjen, Jonathan, kusinen, hennes man och min moster. Riktigt trevligt! Åt en MASSA! Det tog aldrog slut! Tilina hade dessutom fixat med chokladfondue...mmmm! En chokladfontän dessutom så där satt vi med en pinne i handen och plockade frukt och doppade :) Sen efter mycket mat var det äääääntligen dax för julklapparna! Tilina var tomte i år...en jäkligt kul sådan, haha! Fick jättemycket fint! Och Jonathan fick en guldhamster av mig som heter Mario :)
Jag fick i alla fall:

Hela Friends boxen, skor, 2 scarfar, skärp, 2 parörhängen, hörlurar (rosa söta), bikini, jacka, skjorta, klänning, topp, pengar...finns det mer...komer inte ihåg, men alla julklappar var helt perfekta!!

Nästa: NYÅR!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0