Karas Flowers

Har bloggat om det förut, men till er som missat...Maroon 5 hette ju Karas Flowers först och gav faktiskt ut ett album med de namnet. Skivan finnns faktiskt att köpa och den ska jag ha! Inte för att den är så jäkla bra, men cool att ha i skivsamlingen ;)
Har förövrigt haft 2 sjukt sega dagar på jobbb! 10h igår och 8h idag. Jobbar fram till på lördag och då ska jag faan SLAPPA!!! Handa de sista julklapparna och bara mysa! Nu sitter jag bara och väntar på att Jonathan kommmer hem från jobbb så att vi kan lagat mat som jag handlat in till...mmm!
Klicka på bilden och länkarna nedan för att se Karas Flowers...inte bra och inte dåliga...värt att lyssna på i alla fall!
Deras If You Only Knew är deras bästa!!! Man blir så glad! Den är så lättlyssnad och trallig (kan man säga så?)!

If You Only Knew


Karas Flowers - Soap Disco
Karas Flowers - To Her, With Love
Karas Flowers - The Never Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0