Lazy Days!

Har varit ledig i 3 dagar nu, men vill ändå vara ledig längre. Ska på jobb idag och det känns sååååå jäkla segt! Vill bara krypa ner under täcket och stanna där! Inte hela mitt liv då, men i alla fall ett dygn. Det hade varit så nice! Var ju på Lucia Movie Night i onsdags/torsdags. Fick se 3 riktigt bra filmer. En animerad, en thriller och en komedi så det var helt perfekt. Somnade som väntat några gånger...det hör faktiskt till :) Kändes konstigt när man skulle hem kl 7 på morgonen och sova. Sov till kl 12 sen körde jag, Tina och Jonathan iväg för att handla lite. Kl 18 var det tid för ett besök hos syster Wenche för att fira hennes 40-årsdag, hurray!!! Hade skitkul! Var så kul att träffa hela familjen igen. Inte varje dag hela familjen är samlad. Var hemma igen lite över 23 och gick i säng. Kl 7 imorse ringer Jonathans pappa och undrar var han är. Han skulle nämligen ha varit i Danmark då, men...han låg i min säng!! Försovit sig igen! Det hör till hans vardag...stackaren. Snabbt som attan körde vi till stationen. Jag hann komma hem igen för att sedan köra mina brorsbarn till skolan.
Nu sitter jag här med en kopp te och njuter lite av lugnet inann jag ska göra mig klar till jobb...weee :/

Kommentarer
Postat av: Fridah

Ha en jättefin fredag! :)

2007-12-14 @ 09:10:22
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0