Vissa Måste Jobba...

Läser lite överallt om folk som bloggar om den sköna helgen, sova länge, slappna av osv osv. Men jag då!?!? Jag ska jobba...HELA HELGEN!!! Behöver iofs pengarna till resan, men ändå. Är inet ledig förrän nästa lördag igen. Suck suck! Dessutom har vi öppet till 22 många dagar nästa vecka och till kl 20 den 23.e...en söndag dessutom och dagen innan jul!! AAAAAHHHH!!! Till er som inte är klara med julklapparna dagen innan jul: SKÄRPNING!! Vem fasen handlar julklappar dagen innan?! Och vi i butikerna lider för det...kl 20, en söndag...dagen innan julafton. Det är inte sant!! Nu är jag fan sur!!!! Inte kan jag krypa ner under täcket nu och sura, oh no! Jag ska ut i kylan, sätta mig på tåget och åka iväg till jobb!

HA EN TREVLIG HELG!!

Kommentarer
Postat av: jessi

stackare.. jag jobbar också hela helgen. det är inte kul.. håller med dig att det är sjukt att man måste ha öppet så länge dagen innan julafton. vi har typ öppet till 20 både på jul och nyår, helt sjukt! Dock jobbar jag i mataffär men måste man åka och handla mat kl 20 på nyårsafton? Nä, det är så överdrivet.

hoppas du får en bra dag på jobbet!

2007-12-15 @ 08:48:49
URL: http://jessi91.blogg.se
Postat av: Tilisha

Jessi- Usch usch! Det är verkligen inte kul! Lider med dig :/ men vi får tänka pengar...pengar pengar pengar!! Snart är det slut med eländet och vi får också njuta av julen :)
Haha...dem som handlar mat kl 20 på nyårsafton är det nästan lite synd om ;)

2007-12-16 @ 23:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0