Seg dag...

Känner mig allmänt seg idag. Beror kanske på helgens tokigheter, haha.
Var ju på inflyttnings/födelsedagsfest hos lilla My i lördags. Hade galet kul, men för många shots. Lär mig verkligen aldrig. Har lovat mig själv att aldrig inbilla mig att jag klarar 10 shots på raken igen, ups!
Aja...det man inte kommer ihåg har aldrig hänt...lalala ;)
Ska i alla fall kanske träffa Natta idag. Hon får mig alltid på bra humör. Något som både hon & min lillasyster är skitduktiga på. Love you for that!
Hade en kul msn-konversation innan imorse med Natta. Haha! Disskuterade gårdagens One Tree Hill.
Så hemskt avsnitt! Grät floder, bokstavligt talat!
Så där satt vi i alla fall och kollade upp sorgliga avsnitt på youtube & skickade till varandra.
Blev helt depprimerade båda två :(. Vi är inte helt normala...det kan nog alla som känner oss bekräfta!

Natta & jag
Natta & Jag, always and forever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0