3 Nya Skivor!

Oh yes!!! Var inne på TP i Köpenhamn idag innan jobb. Såklart kommer jag alltid ut med minst 1 skiva i handen!!
Idag blev det 1990's - Cookies. Det är en grym skiva och ett ascoolt band!!
Kolla in deras myspace: www.myspace.com/1990sband

Den andra var Athlete som jag letat efter i sååååå många år!!! Det var verkligen en tillfällighet att jag hörde dem idag. Jonathan hade nämligen en skiva -  Glastonbury Live, som han spelade imorse där den där helt underbara låten helt plötsligt spelades! Jag blev helt till mig av glädje!!! ÄNTLIGEN!!!
www.myspace.com/athlete

Och den sista var Kaiser Chiefs, deras första (igen). Hittar inte min skiva så fick köpa en ny.
Som tur är så kostade den bara 49 dkk...som hittat!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0