Hemma igen!

Kom hem från Köpenhamn idag. Jobbade mån-ons och tänkte att jag lika gärna kunde stanna hos Jonathan ;) Det har hänt en del dessa dagar...Såg ju Black Rebel Motorcycle Club i tisdags. Sen träffade jag Nathalie igen! Har inte sett henne på år & dar så det var mysigt! Har saknat henne! Ska ses imorn med Fanny för att se Duné Tivoli. Vad hände mer...jo...Jonathan skulle bjuda mig på Köpenhamns bästa hamburgare och han lyckades! Nu ska jag slå det där så det blir middag på Gränden på lördag :)
Har nyss kommit hem efter många timmars shopping i Malmö med systrarna. Det var mysigt! Gjorde en MASSA bra fynd! Tänk så glad man kan bli av lite kläder! Köpte en massa skivor på T.P också...ovanligt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0