Ljuva Dagar!

Har haft några väldigt underbara dagar tillsammans med J. Han är såååå söt och fin ♥
Var på Bolmen sön-mån där hans föräldrar capmade och firade hans fars 50-årsdag. Det var riktigt trevligt!
Visste dock inte vad jag skulle köpa till honom, men en flaska rödvin och blommor blev uppskattat :)
Sen åkte vi hem till ljuva Staffanstorp igen, men på hemvägen tog vi en vandringstur i vackra Lund.
Var dock ganska trötta så bestämde oss för at åka hem och se film istället. Tror att vi båda blev väldigt slöa av ett paket Ben & Jerry som vi delade på, hehe.
I tisdags tog vi en tur till Nova Lund. Trevligt! Sen idag då (onsdag), då cyklade vi till Burlöv Center!!!
Hade en jäkla motvind på vägen dit, men ack så skönt det var att cykla hem ;)
Väl hemma så var det dax för oss att stå flaggvakter i den största korsningen i Staffanstorp!!! WHAT!?!?
Cykelklubben anordnade nämligen ett elit GP vilket var skitkul! Det har ju inte varit någon cykeltävling här på 11 år så...Jag, Jonathan och Tilina fick i alla fall ansvaret för den stora korsningen...3 små pyttisar! Kan ni tänka er!!!
Vi klarade det bra i alla fall. Tror dock att vi är väldigt hatade just nu, men so what! Det finns så dumma bilister!!
Aaaahhhh! Blir galen!!! Efter det lämnade jag Jonathan på stationen...:(
Ses på söndag igen så...det längtar jag till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0