Mitt Nya Jobb!

Har ju fått jobb på Glitter Field´s. Träffade chefen i torsdags och hon är helt underbar!!
Hon bor i Malmö och skiftar mellan danska och svenska vilket låter kul :)
Längtar verkligen tills att börja jobba där vilket jag gör den 2/8, yeah! Chefen Pia snackar hela tiden och är så sprallig och glad!! Fick mitt schema för augusti. Jag har bara en stängningsvakt i veckan, jobbar varannan lördag och har alltid en ledig dag i veckan. Toppen! Dessutom är jag chef när chefen inte är där, hehe ;)
Jag har heller inget krav på mig att snacka danska. Pia ville faktiskt att jag skulle snacka svenska så att dem som jobbar där nu lär sig språket eftersom det är ganska många svenskar på Field´s. GREAT! Har inga problem med att snacka danska, men skönt ändå att det inte är något krav.
Nu ska jag iväg och jobba på Nörrebro Bycenter. Kommer bli kul! Sen följer Jonathan kanske med mig hem...hoppas!

Kommentarer
Postat av: Robin

Hej! Grattis till jobbet:) Ska själv på intervju i Danmark på fredag. är sjukt nervös! Är det stor skillnad på en intervju i Sverige och Danmark?

2007-07-25 @ 15:28:12
URL: http://www.rwj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0