Se Eller Inte??

Ska man se Mika Vega den 6/9 eller inte?? Jag tror att det blir så. Skulle se honom på Roskilde, men han blev sjuk och sist han var på Vega så tog biljetterna slut illa kvickt!
Hmm...nä...detta vill jag inte missa igen! Det blir Mika. Måste bara hitta en buddy som vill följa med ;)
Är helt förälskad i hans nya Love Today! Älskar verkligen hur han kan ändra sin röst.
Från rockigt till väldigt väldigt ljust! Love it!
Första gången jag hörde Mika var med hans Relax! Kommer ihåg att jag tänkte :
"Åh nej...inte en till Kylie-wannabe!!!"

Ni vet..."Kylie give me just a chance, let´s go out and dance..!"
Men så var det inte. Den låten skiljer sig också helt från hans andra. Jag gillar Mika! He rocks!!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag älskar verkligen också love today:) man blir så jävla glad av den!

2007-08-03 @ 14:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0