Tegan And Sara

Köpte deras album So Jealous i lördags. Har hört hela förr, men den skulle bara stå i min cd-samling ;)
Älskar den! Alla låtar är helt fantastiska! Älskar dessa systrar. Deras röster är inte fina utan mer..speciella.
Lite skräliga och oslipade. Passar perfekt till deras musik och texter.
Har sett några intervjuer med dem. Verkligen sköna typer med cool attityd. Dem verkar helt relaxde!
Älskar dessutom deras speciella utseende och deras coola frisyrer!!! ROCK ON!!
Se dem på Malmö Festivalen!!!!


Kommentarer
Postat av: Robin

Tja!
Jag får veta imorgon tror jag det var!
Haha,ja det tror jag det, vilken dag är det löning då?

2007-07-31 @ 18:25:03
URL: http://www.rwj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0