A Bad Dream...

Jag älskar Keane! Och deras A Bad Dream är helt klart en av de bästa låtarna på nya skivan!
Såg Keane i Köpenhamn förra året. Även fast bandet bara består av tre personer och det då brukar bli lite glest och tråkigt på scen så blev det en hel omvändning när Keane stod där och gjorde sitt.
Jag trodde att konserten skulle bli lugn och faktiskt lite halvseg eftersom dem sjunger mest ballader, MEN...så blev det inte. Tom Chaplin sjunger med en sån otrolig inlevelse och kraft!! Han lever sig verkligen in i låtarna och ger ALLT på scen! Det hela var så fint. Speciellt när han öppnade sig och berättade om sina drogproblem och bad dem andra bandmedlemmarna om ursäkt. Han tillängnade en låt till dem och jag blev helt...tårögd!
Han sa att han aldrig hade klarat sig utan deras stöd! Det var verkligen att konsert att lägga på minnet!
Keane...always and forever!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Låten han tillägna var "Try again". Så magiskt det var! Kolla min blogg.. Tror det kan stå nåt om dig kanske. haha :)

2007-06-20 @ 08:14:33
URL: http://www.lachica.sprayblog.se
Postat av: Tilisha

Nathalie: Aaahhh...that´s right!
Haha, läste din blogg nyss!! Gotta Love Nasty!!

2007-06-20 @ 10:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0