ADRIFT

Igår träffade jag Nasty på Svågertorp. Blir alltid lika glad av att se henne! Vi vandrade in på Biltema och köpte där ett fint 4 personers tält för ynka 398 kr, WOW!
Tänkte köpa ett partytält också, men det hade blivit för jobbigt att släpa på dessutom hade vi bara fått fightas med oinbjudna gäster...hmpfr! We don´t like! Så...det sket vi i! Men vi ska verkligen pimpa vårt tält till tusen! Det ska vara ett riktigt girly-girly tält, haha!
Efter det körde vi hem till Staffanstorp och käkade på favoritstället Mama Rosa. Där satt vi och snacka om allt mellan himmel och jord. Sen gick vi och hyrde film. Jag och Nasty har en tendens att hyra crapy filmer, men lyckades faktiskt få tag i en riktigt bra en denna gång ;)
ADRIFT
heter den och är baserad på en verklig händelse vilket gör filmen tusen gånger me rintressant och spänannde! Saknade dock mina älskade hajar i filmen :( Den handlar i alla fall om ett gäng som varit vänner sedan high school och som ska ut och segla. Den ena tjejen är rädd för vattnet pga något som händer under hennes barndom. Alla utom hon och hennes gamla kärlek hoppar ner i havet från båten för att ta ett dopp. Hennes gamla kärlek vill bota hennes fobi och hoppar net i vattnet med henne, mot hennes vilja! så...nu är alla nere i vattnet, MEN...var är stegen?! Ups...det har ingen tänkt på. Så alla är fast i vattnet och kan inte ta sig upp. På boten finns dock tjejens 9 månader gamla bebis kvar...hur ska detta sluta? Jag vet, men inte ni...SE DEN!

image365

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0