An Old One!

Kom helt plötsligt att tänka på denna gamla, men ack så underbara låt!
Den för mig tillbaka till the old days ;) Kommer ihåg det som om det vore igår.
Jag satt i soffan och såg MTV när denna låt började spelas...var väl typ...11 år gammal eller något.
Blev alltid på skitbra humör och sjöng alltid med när denna biten spelades:

"Said, if you want to call me baby
Just go ahead, now
And if you'd like to tell me maybe
Just go ahead, now
And If you wanna buy me flowers
Just go ahead, now
And if you'd like to talk for hours
Just go ahead, now"


Remember??? That´s right!
Spin Doctors - Two Princes (Just Go Ahead Now)
Låten släpptes 1992 och det är den dem är mest kända för.
Bandet bildades 1988. It´s a long time ago, men den spelas fortfarande flitigt i min musikvärld!

image342
Se bara så coola!!

Verkligen en jag-är-så-glad-låt! Humöret går straight up!
www.myspace.com/spindoctors

image341

Kommentarer
Postat av: julia

Hihihi , taack ! ;) Nu blev jag glad för jag var lite tveksam för den här färgem . men jag tänkte att den måste ju vara snygg till brun bränna så :P
Jaa , avslutningsfesten var kul . vad gjorde du ikväll ? kramar

2007-06-15 @ 00:17:15
URL: http://juliaalmen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0