Bethany Joy Lenz

Tror att dem flesta har sett beroendeframkallande One Tree Hill. Då vet ni också att Haley (Bethany Joy Lenz) har en helt fantastisk röst! Den är så mjuk, fin och oskyldig och inte alls oskyldig som i I´m-A-Virgin-oskyldig...detta är äkta. Ingen Britney här!! En låt som verkligen får mig att tänka efter är Halo.
Allt hon sjunger stämmer så bra! Jag kan verkligen sätta mig in i texten. Samtidigt som hennes röst är så stark så är den lika sårbar. Det hela blir så fint och känslomässigt...

See me as I really am, I have flaws and sometimes I even sin
So pull me from that pedestal, I don't belong there!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja jag misstänker så :)

2007-06-18 @ 20:15:07
URL: http://anusvrak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0